niedziela, 30 grudnia 2012

Podziękowania i podsumowanie ♥

O matko... Od czego tu zacząć...
Może zacznę od tego, że naprawdę nie wiem, jak mam Wam dziękować. Dziękuję, ze byliście ze mną każdego dnia od 1 czerwca. Że czytaliście. I przede wszystkim, dziękuję za komentarze, które niezwykle motywowały mnie do dalszego pisania. Dziękuję za tylu obserwatorów. To dzięki Wam, na mojej twarzy częściej gościł uśmiech ♥ Nie będę dziękować każdemu z osobna, po prostu dziękuję każdemu czytelnikowi :) Mam nadzieję, że opowiadanie Wam się podobało i chociaż na jakiś czas zostanie w waszej pamięci...

A teraz podsumowania:

Blog w tym czasie doliczył się ponad 26 000 wyświetleń (!), w tym:

-Polska                       24 250
-Stany Zjednoczone    707
-Rosja                        220
-Wielka Brytania         72
-Szwecja                    44
-Francja                     35
-Cypr                         27
-Niemcy                     26
-Węgry                      12
-Izrael                         9












Jedno, wielkie WOW.

Blog doliczył się także 87 obserwatorów (!), 534 komentarzy (!), oraz 14 nominacji do LA (na jedno nie odpowiedziałam)... Napisałam tu 48 postów. W ankiecie 187 osób stwierdziło, że blog im się bardzo podoba, 17, że nie może być, a 12, że jest okropny.

Po prostu, dziękuję. Lepszych czytelników nie mogłam sobie wyobrazić ♥ Jednak bardzo mi przykro, bo widzę, że większość tych starych, dobrych czytelników, po prostu przestała czytać... No cóż. Trzeba iść dalej i zdobywać nowych :)


Już jutro Sylwester. Pozwolę sobie podsumować rok 2012, dla mnie:

Dla mnie był zdecydowanie rokiem udanym. 13 stycznia założyłam bloggera i wystartowałam z pisaniem pierwszego bloga. 1 czerwca rozpoczęłam kolejne opowiadanie, a 24 października trzecie. W trakcie tego roku zgarnęłyśmy z drużyną wiele medali, chyba największe sukcesy klubu to 4 miejsce w IX Mazurskim  Festiwalu Piłki Ręcznej, złoto na Pucharze Starosty oraz 3 miejsce w Pucharze Podlasia, z Siemiatycz. Sukcesy drużyny szkolnej to złoto na wiejskich, oraz złoto na finale powiatu. Mam nadzieję, że tych sukcesów będzie więcej, nasz cel drużyny szkolnej to złoto w regionach, jeśli nam się uda jedziemy wtedy na dłuższy wyjazd- Igrzyska Mazowieckie :) W sierpniu wstapiłam do pierwszego składu drużyny klubowej (w szkolnej w pierszym gram od ponad roku) i nie wygląda na to, żebym miała się stamtąd wynieść :) W sezonie 11/12 klubem zostałyśmy 7 drużyną mazowsza młodziczek, walczyłyśmy do końca, żeby nam się udało. Od turnieju w Giżycku do finału powiatu strzeliłam 33 bramki, plasując się na 5 miejscu w drużynie, jeśli chodzi o strzelone w tym okresie bramki. Mogło być lepiej, ale przeszkodziła mi kontuzja kostki i przeklęte leżenia w łóżku, spowodowane grypą ;D A także wiele niezaliczonych przez sędziów bramek -,- No, a jeśli chodzi o szkołę, to jadę głównie na 3 xd Więc szkoła kiepsko xd

Pewnie Was zanudziłam nas śmierć. A teraz: życzę Wam pijanego Sylwka i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :D Sukcesów, zdrowia, szczęścia, pomyślności i dużo miłości :D Ale z umiarem, a jak nie wyjdzie, to dać znać chcę być chrzestną dziecka ;D

Jeszcze raz bardzo Wam dziękuję, za wszystko! Do zobaczenia na trzecim blogu! xx
Kocham na zawsze ♥
love. xx

































13 komentarzy:

  1. gratuluję sukcesów i życzę następnych ;**
    tym opowiadaniem zryłaś mi banie więc go szybko nie zapomnę ;)
    kocham <333

    OdpowiedzUsuń
  2. To opowiadanie było mega :D
    Kochamy Cię :D
    Marlena:**

    OdpowiedzUsuń
  3. 26486 wejść Bejbeee ;*** <333 !
    Gratuluję wszystkiego z 2012 roku ;*** I życzę kolejnych sukcesów !
    A co najważniejsze opowiadań ;*** Weny przy trzecim bloguuuu ;***
    I to ja Ci dziękuję, za tak wspaniałego bloga ;***

    PS: Pijanego i udanego Sylwestra ;***


    Mychaaa ;***

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje za wszystkie sukcesy z 2012 roku i życzę kolejnych w nadchodzącym roku i weny na kolejne opowiadanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka nominowałam twojego bloga <3 Jest super :) Pytania są na moim blogu http://love-fight-for-this-love.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje i życzę dalszych sukcesów ! :) podoba mi sie twój blog


    zapraszam na konkurs do siebie :)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Gгеat pοst. Ι was chеcking сonstаntly this weblog and I'm impressed! Extremely helpful information specifically the ultimate part :) I deal with such info much. I was looking for this certain information for a very lengthy time. Thanks and good luck.

    Also visit my blog post - dallas seo agency

    OdpowiedzUsuń
  8. Ηі therе to аll, hοw
    іs all, I thіnk еѵeгy onе іs getting moгe from thiѕ sіte, anԁ your vieωs аге fаstiԁious in favoг оf new
    νiеweгѕ.

    Herе іs my weblοg how to make Money flipping cars for profit

    OdpowiedzUsuń
  9. Hі there tο eѵerу one, for the reаsоn that I am genuinely keen
    of readіng thіs website's post to be updated regularly. It contains good information.

    Take a look at my webpage: plano

    OdpowiedzUsuń
  10. What a material of un-ambiguity and preserveness
    of valuable know-how concerning unpredicted feelings.


    My site - http://pregnancyhelper.in/

    OdpowiedzUsuń
  11. Znalazłam tego bloga dopiero teraz ale pokochałam od razu...Na końcu płakałam jak glupia. Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że ta historia była/jest jedną z moich ubionych:) Masz talent to trzeba przyznać! Gratuluje!

    Niki

    OdpowiedzUsuń
  12. Przegapiłam wszystkie Twoje blogi! Nawet nie wiesz jak mi przykro! Mam ochotę płakać! :c Love, słońce, proszę, napisz coś jeszcze, błagam Cię.♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam na mojego bloga! ;3
    http://ada-and-marco.blogspot.com/?view=timeslide

    OdpowiedzUsuń