sobota, 1 grudnia 2012

Liebster Award 9, 10, 11

LUDZIE! Mam już w sumie 16 nominacji! Nie mogę w to uwierzyć! Bo i za co mi to dajecie? :o To lecimy:
Najpierw pytania od Mon Wolf:

1.Jaka jest Twoja zaleta?
ja nie mam zalet xd chyba smykałka do sportu xd 
2.Ile dziennie czasu spędzasz przy komputerze?
uwierz, w weekendy dużo, w tygodniu też niezbyt mało :D chociaż zdarzają się też takie dni, że kompa włączam tylko dla zadane.pl bo mam tak mało czasu xd ale eska online zawsze mi gra :3 
3.Jakie jest Twoje hobby?
piłka ręczna i pisanie opowiadań :)
4.Jakiej muzyki słuchasz?
TW & eska :D 
5.Wolisz spotkać się z przyjaciółmi, czy iść na dyskotekę?
nie lubię i nie umiem tańczyć, więc to pierwsze xd 
6.Jaki jest Twój ulubiony wykonawca?
a jak sądzicie? :D
7.Masz rodzeństwo?
taa -,- braciszka xd
8.Jaki masz telefon?
Szajsunga Wave Young. NIE BIERZCIE TEGO GÓWNA DOBRZE RADZĘ!
9.Gdzie chcesz mieszkać za 10 lat?
Londyn xd ale to niemożliwe, więc Wawka pewnie :3 
 10.Hejtujesz zespoły których nie lubisz?
pewnie, że nie. dla mnie to głupota ;) 
11.Po co piszesz bloga?
główny powód to odprężenie i pozbycie się tych wszystkich historii z mojego mózgu xd bo to by mi tam nadal siedziało xd 

Ok, to teraz Izabela Puzicka :):
 1.Ulubiona piosenka?
nie mam ;D
2. Dlaczego piszesz opowiadanie?
odpowiedź powyżej w 11 pytaniu ;D
3. Wymarzony prezent?
bilet na koncert TW lub bilet na mecz Vive w Kielcach, w Hali Legionów *.*
4. Co najbardziej cenisz w życiu?
uprawianie sportu i wgl samą możliwość życia :)  
 5. Ulubiony film?
to pytanie jest chyba najczęstszym, które dostaję xd
6. Co pomaga ci, gdy jesteś smutna?
TW ♥ trening, mecz, mecz w telewizji :D
 7. Ulubiony przedmiot w szkole?
no przecie że w-f :D
 8. Ile masz lat?
14 :3 za miesiąc rocznikiem 15, ale będę stara :c
9. Ulubiony członek TW?
a no Nathan :D
 10. Ulubiona książka?
"Stowarzyszenie Umarłych Poetów" ^^
 11. Ulubiony serial/film?
serial "Plotkara", filmy to już wiecie ;D

No to teraz odpowiem na pytania mej córki, lovelydream ♥: 

 1. Od jak dawna jesteś fanką TW?
łohoho, listopad zeszłego roku :D
2. Czyją, oprócz TW jesteś fanką?
interesuję się także Bruno Marsem, Flo Ridą, Nicki Minaj i Davidem Guettą, ale raczej nie powiedziałabym, że jestem ich fanką ;)
3. Ulubiona lektura?
że szkolna? :O pfahahah, nie czytam lektur xd tylko "Stowarzyszenie Umarłych Poetów" przeczytałam i mi się spodobało xd 
 4. Ulubiony gatunek filmu?
eeemmm.. lubię praktycznie wszystko, poza SF ;)
5. Co najczęściej ulecza Twój smutek?
TW! :D
 6. Co, według Ciebie musi mieć prawdziwy przyjaciel?
po prostu musi być szczery ;)
7. Ulubiony aktor/aktorka?
muszę przyznać, że nie mam xd
8. Ulubiony cytat?
to tytuł tego bloga :3
9. Ulubiona piosenka TW?
nie potrafię wybrać ;)
 10. Jakie jest najczęściej wypowiadane przez Ciebie słowo?
ostatnio? ciota xd ta wiem dziwna jestem xD 
11. Ulubione danie?
za dużo jest pyszności na tym świecie *.* 

No to żem skończyła i wracam teraz do układów równań z matmy :D Pochwalę się wam, że ostatnio nieco polepszyłam oceny, jednak 3 nieustannie przybywają -,-  Także tego. No i że niedługo jedziemy na finały powiatu mińskiego :3 Oczywiście przywieziemy złoto, musimy :) Wyczekujcie ostatniego rozdziału, za jakieś 20 dni... A potem epilogu... :c Przepraszam.
PS. dziękuję za 85 obserwatorów!!! ♥ 
love. xx

3 komentarze:

  1. zostałaś nominowana :
    http://xxxlive-the-momentxxx.blogspot.com/2012/12/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  2. zostałaś nominowana :
    http://opo-o-tw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy następny rozdział? :D:D

    OdpowiedzUsuń