poniedziałek, 26 listopada 2012

Liebster Award 7, 8

No, wiecie, co za dużo, to niezdrowo... Ale wy tego nie rozumiecie chyba xd Kolejny raz nominowana, dziękuję! :) To lecimy!
Myia... TY CIOTO! NIE NOMINUJE SIĘ BLOGÓW CO CIEBIE NOMINOWAŁY XD

Pytanka:
1. Lubisz PASZTET? :D
no ba :D
2. Kochasz mnie? ;> 
oczywiście ♥ przecież jestem twoją teściową :3
3. Yeti vs. Nessie ? :3
serio? to nie ogarniam pytania xd bo nie wiem co to xD
 4. Lubisz 1D?
tak bardzo, jak kocham matematykę :D czyli odpowiedź: OCZYWIŚCIE, ŻE NIE. xd 
5. Co myślisz o sobie ? :3
brzydka itd. itp. walnięta do kwadratu, zakochana do bólu w ręcznej i TW ^^ dokładnie, nic dodać, nic ująć xd i kochająca buty na obcasach jeszcze ♥ 
 6. Ulubiony mem? :3
nie mam, za dużo tego xd
7. Masz ostatnią minutę życia. Co mówisz?
przepraszam za wszystko i wiedzcie, że będę was kochać na zawsze. 
 8. Co zrobisz na widok TW? :3
wariant adin: zacznę drzeć mordę ;D
wariant dwa: nic nie powiem tylko się będę lampić xd
wariant tri: SKAFJHFKDFJSDH MOGĘ PROSIĆ O ZDJĘCIE I AUTOGRAF?!
9. Jaki masz telefon? :3
Samsung Wave Young -,- zapamiętajcie: nigdy. go. nie. bierzcie. NIGDY.
10. KOCHAM CIĘ. :3
nie sądziłam, że pytanie może być również w formie zdania oznajmującego xd I JA CIĘ TEŻ ♥
11. PARAMPARAM :3Lubisz mojego bloga? :3
uwielbiam skarbie <3

Teraz odpowiem na pytania Sylwii :)

1. Co cię natchnęło do założenia bloga?
 ooł... pomyślmy... przede wszystkim to, z jaką życzliwością i powodzeniem został przyjęty mój pierwszy blog. tak spora ilość czytelników jeszcze bardziej pociągnęła mnie do kontynuowania "kariery pisarskiej". no i mój chory umysł :3 i jeszcze mnie tak męczyły no! xd
2. Co wolisz: pisać czy czytać?
czytać lubię, ale tylko opowiadania :D do książek mnie nie ciągnie... nie potrafię wybrać, pisać również kocham :) ale także tylko moje opo xd
3. Ile czasu zamierzasz prowadzić bloga?
tego, niestety, już krótko :c wydaje mi się, że zakończę jeszcze przed Sylwestrem... tak tak, zapewne ukaże się już tylko ostatni rozdział + epilog... nie sądziłam, że tak szybko będę kończyć :c
4. Ile masz lat?
14 :3
5. Ile czasu poświęcasz na naukę?
naprawdę niedużo xd
6. Lubisz czytać książki?
jeszcze zależy o czym.. ale raczej nie xd bo raz mi się nie chce a 2 wolę wasze opowiadania czytać ♥ 
7. Twój ulubiony film?
"Sala Samobójców", "Titanic" i "Porwanie" ♥
8. jaki masz telefon?
odpowiedź wyżej ;D
9. kiedy obchodzisz imieniny i urodziny?
imieniny nie wiem xd urodziny 29 czerwca ♥ 
10. Co myślisz o hejtowaniu?
to jest po prostu żałosne. sobotnia, czy tam piątkowa sytuacja jest tego idealnym przykładem. chodzi mi oczywiście o "kłótnię" na TT i zachowaniu fanek 1D (niestety, czasami też TW) wobec chłopaków z TW i nas, fanek TW. 
11. Ulubiony artysta/artyści.
The Wanted ♥   

Na tym blogu to tyle :) Teraz lecę odpowiadać na pytania na drugim ;D
do napisania!
love. xx

 
 

4 komentarze:

  1. Nominowałam Cię do Libster Award <3 Więcej dowiesz się na blogu http://ifoundyou-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię:
    http://addictedtoyoutw.blogspot.com/ ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cb do nagrody Liebster Award :) x http://drink-it-if-you-can.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ӏ liκe what you guyѕ агe uр toο.
    This type οf сlеver woгk and еxрosure!
    Keep up the wonderful worκs guys I've added you guys to my own blogroll.

    HTTP://Bigcontact.com/cctvsecuritypros
    Also visit my webpage ; OKC roofing companies

    OdpowiedzUsuń