piątek, 23 listopada 2012

Liebster Award 4, 5, 6

Ile jeszcze? xd Licząc te z trzeciego bloga, to już moja 7 nominacja! :) Zamęczycie mnie xd
Najpierw odpowiem na pytania zadane przez Helę :)

Pytanka:
1.Masz jakieś zwierzątko w domu ?
oczywiście, brata ;D
2.Masz rodzeństwo ?
starszy brat -.- 
3.Jakie imiona będą miały twoje dzieci ?
może to trochę dziwne, ale ja ich nie chcę mieć ;)
 4.Jak wyglądałaby twoja idealna randka?
po prostu powinna być romantyczna atmosfera ;) 
5.Jak będzie będzie wyglądała twoja przyszłość za 10 lat ?
chciałabym być lewym skrzydłem Reprezentacji Polski kobiet w ręczną... eh, marzenia ;c jak nie to zakładam sieć pizzerii lub będę robiła coś z fotografią xd a tak na serio to myślę o roli rehabilitanta sportowego ;) o ręcznej na pewno nie zapomnę i również będę robić coś w tym kierunku ;) 
6.Jaki jest twój ulubiony film ?
"Sala Samobójców", "Titanic" i "Porwanie" ♥ 
7.Co byś zrobiła jakbyś wygrała kumulację w lotto ?
na pewno najpierw wpakowałabym sporo kasy w mój klub :D wiecie, piłki itp. stroje to nie bo mamy nowe xd może na halę sportową w Cegłowie, bo niestety musimy dojeżdżać do innej gdyż Cegłów oczywiście nie posiada -,- potem na dom dla rodziny i jak coś zostanie to na moje wydatki (czyli 275873572652785 par butów zapewne xd)
8.Co robisz gdy jest ci smutno ?
włączam TW, piszę dalsze rozdziały opowiadań :)
9.Boże Narodzenie czy Wielkanoc?
za trudne pytania zadajecie xd 
 10.Jaki jest twój ulubiony kwiat ?
doniczkowy to storczyk, a tak to róża xd
 11.Co teraz robisz ?
słucham muzyki i odpowiadam na kolejne pytania xd

No to teraz odpowiem na pytania Belli :) ^^:

1. Co sądzisz o każdym członku z The Wanted? (Podaj to co lubisz w każdym z nich najbardziej i dlaczego)
TRUDNIEJ SIĘ NIE DAŁO?! ŁOLABOGA. no to jadę xd 
zacznijmy od Natha. zdecydowanie głos i poczucie humoru. jego śmiech jest zabójczy :D ♥ i te oooczy ♥
to teraz Tom. taa, też uwielbiam jego głos! :D śmiech też, jeny, jak tylko go usłyszę to się nie mogę przestać brechtać  xd podoba mi się w nim również to, że potrafi wyrazić swoje zdanie bez względu na konsekwencje ♥ i ta klata *.*
a teraz Max. w nim również uwielbiam najbardziej głos, tak jest w przypadku każdego z chłopaków xd i jeszcze jego miłość do zwierząt jest taka słodka :3
Jay. LOOOCZKIII *.* głos ;D również poczucie humoru ;)
Siva. to, jaki jest wobec Nareeshy  jest po prostu jest wspaniałe ♥ marzę, żeby mój chłopak w przyszłości również był tak wobec mnie :) i głos ;D
w każdym z chłopaków kocham to, jacy są wobec nas, fanów ♥
 2. Jak to się stało, że jesteś w #TWFanmily?
pewnego dupnego, listopadowego popołudnia, kiedy to leżałam zmordowana na łóżku,  zobaczyłam GYC pierwszy raz w tv. kilka dni potem znów. i znów. i coś mnie tknęło. najpierw chciałam sobie przetłumaczyć GYC i weszłam na tekstowo xd tam natknęłam się na link do bloga Rev xd  stamtąd dowiedziałam się o chłopakach wszystkiego. zaczęłam się nimi bliżej interesować. po zobaczeniu Lightning na esce.tv po prostu ich pokochałam :D potem dołączyłam do czatu, i stało się ♥ nie wiem, co ja bym teraz robiła, gdybym nie zobaczyła tego teledysku!
3. Twój ulubiony szkolny przedmiot?
buahahaha, w-f :D
 4. Masz jakieś nałogi? Jeśli tak to jakie?
no, piłka ręczna i pisanie opowiadań ♥ i TT ;D 
5. Co jest inspiracją, skąd czerpiesz pomysły do pisania opowiadania?
z mojego chorego mózgu xd czasami z filmów, ale to rzadko ;) główną inspiracją pierwszego opowiadania, było stworzenie komuś idealnego życia, tego opo spieprzenia komuś życia, a w trzecim również spieprzenia życia xd jak ja gnębię główne bohaterki, co? :c
6. Umiesz tańczyć do Gangnam Style? :3
hahaha, no jasne :D nauczyłam się na turnieju w Łukowie ♥ 
 7. Czego słuchasz oprócz The Wanted?
Davida Guetty, Flo Ridy, Nicki Minaj ;D ostatnio tych ;)
8. Twoja szczęśliwa liczba to..?
14, numerek mojej koszulki drużynowej ♥ 
9. Ile masz lat?
również 14 xd 
10. Grasz na jakimś instrumencie? Jeśli tak to na jakim?
tak, na nerwach :D uczyłam się grać na gitarze klasycznej, ale to rzuciłam, bo chciałam się skupić na ręcznej ;) i wyszło mi to na dobre :)
11. Twój ulubiony sport?
PIŁKA RĘCZNA *.*

EDIT! 
Przed chwilą się zorientowałam, że mnie magi nominowała -,- 8 Nominacja, babcia, w łeb chcesz?! xd

Pytanka: 
1. lubisz drzem? ;)
jeśli to truskawkowy, to tak ;D
2. jak spędzasz wolny czas?
na kompie, oglądając tv, bądź na hali :D
3. masz tt? podzielisz się? ;D
mam, @Dorothy_TW xd masz mnie i tak xd 
 4. dlaczego piszesz? :)
jest to dla mnie formą na odstresowanie i sprawia mi to przyjemność ;)
5. co cię odstresowuje? ;>
kawałki TW, pisanie i trening ♥ 
6. ulubiona potrawa? ;]
nie mam takiej ;D 
7. masz zwierzaka? jakiego? xd
brata ;D
 8. kiedy masz urodziny?
29 czerwca ;D
9. twój wymarzony prezent to..? ;P
bilet na mecz Vive lub koncert TW *.*

dlaczego tylko 9? :O 

Odpowiedziałam xd 
PS. zapewne rozdział pojawi się dopiero za jakieś 3 tygodnie bądź później. muszę zacząć poprawiać oceny, bo niezbyt to ciekawie wygląda. na ten moment większość 3 będę mieć, a tak nie chcę... żeby chociaż to 4,2 było! no i ogólnie przez najbliższe 2 tygodnie same sprawdziany mamy ;c ale cieszcie się, bo nie wiem, czy to już nie będzie ostatni rozdział... a potem epilog... ;c ale jeszcze zobaczę jak to wyjdzie.
do napisania, oby szybko! 
love. xx 

3 komentarze:

  1. gratuluję :)

    no i powodzenia w poprawianiu ocen :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do Liebster Awards :) więcej informacji w poście :) http://moment-in-time-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowalam cie :D
    http://opowiadanie-o-the-wanted.blogspot.com/2012/11/liebster-award-o_24.html?m=1

    OdpowiedzUsuń