czwartek, 22 listopada 2012

Liebster Award 3


Nie za dużo?! Ludzie, to już 3 raz! A 4 i 5 dostałam na drugim blogu! xd Bardzo wam dziękuję ♥
Teraz zostałam nominowana przez Alicee_ ;**
Pytania:
1. Dlaczego The Wanted?
hmm... teraz to się rozpiszę xd od początku podobało mi się GYC, jednak kiedy zobaczyłam teledysk do tego kawałka już któryś raz w tv, postanowiłam się czegoś o nich dowiedzieć, bo szczerze bardzo mi się spodobali, nawet nie chodzi tu o wygląd ;) natknęłam się w necie na blog Rev, zaczęłam ich poznawać, a potem przesłuchałam resztę ich piosenek. iii... zaczęło się, potem czat i zostałam członkiem TWFanmily :) po prostu zakochałam się w ich  muzyce ♥
2. Ulubiony członek The Wanted?
Nathan, chociaż każdego uwielbiam, ich głosy są świetne ♥ 
3.  Dlaczego piszesz opowiadanie o The Wanted?
to wynik mojej chorej wyobraźni i zamiłowania do nich ;D 
4. Ulubiona piosenka chłopaków?
nie mam takiej ;)
5. Ulubiony kolor?
niebieski ♥
6. Kto oprócz The Wanted?
David Guetta, Flo Rida, Bruno Mars... ostatnio Nicki Minaj ;D 
7. Znak zodiaku?
nie wiem, nie czytam horoskopów xd
8. Najmniej lubiany z chłopaków?
JAK MIAŁABYM TYCH CUDOWNYCH DEBILI NIE KOCHAĆ?! :O
9. Słodki czy ostry? Chodzi o smak ;p
     słodki, zdecydowanie ;p
10. Ulubiony film?
"Sala Samobójców", "Titanic" i "Porwanie" ♥ 
11. Ulubiony owoc?
nie wiem xd    

już nie będę więcej osób nominować, bo nie mam kogo xd  

I odpowiadam na pytanie zadane pod ostatnim rozdziałem przez anonimową osobę: mam 14 lat ;)

kocham ;**
love.  

4 komentarze:

  1. Hej sorki ale jak mozna nie wiedziec jaki sie ma znak zodiaku jezeli dobrze rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yy normalnie? nie czytam tych bzdur, które tam wypisują, więc nie wiem. skoro tak bardzo chcecie wiedzieć, to urodziłam się 29 czerwca

      Usuń
  2. Hej :)
    dodałam nowy rozdział http://bsb-tw-fictionstory.blogspot.com/ , zapraszam

    nominowałam cię do Liebster Awards (szczegóły u mnie na blogu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię :)
    http://chasingthesuntw.blogspot.com/2012/11/liebster-award-3-4-oo.html

    OdpowiedzUsuń