poniedziałek, 5 listopada 2012

Dziękuję! ♥

Dziś przychodzę ze szkoły ledwo żywo, i co widzę...? PONAD 20 000 WYŚWIETLEŃ! I 81 OBSERWATORÓW! Nie zasługuję na to, ale pomimo to bardzo bardzo dziękuję! ♥ Naprawdę, dla mnie to bardzo wiele znaczy i jest bardzo ważne. Już w tym momencie uważam, że jest to dla mnie dużym sukcesem, dzięki wam :) Bo gdyby nie wy, kto by to czytał? Rozdział postaram się napisać jutro ;) Na turnieju Siemiatyczach mi osobiście poszło beznadziejnie, natomiast wróciłyśmy z brązem! Wstajemy w sobotę, a tu śnieeeg *.* Na meczu reprezentacji w Płocku było świetnie! Po autografy niestety nie poszliśmy, bo nie mogliśmy ;c A Marcin Wichary ma takie buty jak ja! :D Zaciesz na maxa ^^ Wczoraj odniosłyśmy ogromną porażkę z Varsovią, z którą w Siemiatyczach wygrałyśmy mecz o 3 miejsce. Eh... Zdarza się. Mi znów idioci bramki nie zaliczyli -,- Dobra, faulowała mnie, ale jak widział, że już rzucam, piłka siedzi w siatce, ten mi gwiżdże! Kurna, co to jest?! Powinien zaliczyć bramkę i karę dać -,- Wgl. sędziowanie i wczoraj i na turnieju beznadziejne, wprost xd W piątek, wraz z Hindusem świętowałam rok w #TWFanmliy ♥ Ale to szybko zleciało... A dziś moja Natalia ma urodziny, więc 100 lat ty mój ninjo! ;** ^^A więc, na koniec posta zdjęcia ^^
brunetka, Martyna, blondynka ja ;) 
 taaa... efekty nocnego debilizmu xd

medal z Siemiatycz ♥
 i nasz pierdolnik :3 moje łóżko ucięte, pierwsze z prawej xd

 jedyne nierozmazane zdjęcie Michała Jureckiego, które mam! xd no i Rosa się wciął xd
 Sławek Szmal :3 też jedyne nierozmazane chyba xd
 flaga ♥ OLE OLE! OLE OLA! I TYLKO POLSKA BIAŁO-CZERWONA! ♥
 trochę zboczone, norma :D
 klata Bartka Jaszki *.*
pieprzone barierki -,- i Bartek Jurecki w roli głównej ^^

oby do jutra! xx
love.

4 komentarze:

  1. Wystaje logo Polsatu, więc na dole powinnaś dopisać: "Audycja zawierała lokowanie produktu" :D
    Gratulacje z okazji medalu!
    No, i do jutra!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia
    czekam na rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko, aaaaw, zdjęcie Szmala, a tam Jureckiego! *dead*
    Ty nie masz za co dziękować, my, jako czytelnicy, dziękujemy Tobie za tak wspaniałe opowiadanie, które po prostu pobudza emocje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. JA TOBIE DZIĘKUJĘ, bo mogę czytać twoje opowiadanie! :) <3
    Świetnie się je czyta :)
    Gratuluję brązu :)
    Bardzo fajne zdjęcia :)C_Tears

    OdpowiedzUsuń