środa, 24 października 2012

Niespodzianka :D

Wasz chorowitek może już wstać z łóżka! :D Do Siemiatycz jadę, nawet jako towarzyszka, jeśli mnie tata na boisko nie wpuści xdd Ale do rzeczy :D Pewno myślicie, jaka to niespodzianka, hę? A no, nowe opo! :D Zrobiłam to dla was ♥ Są bohaterowie, prolog pojawi się nie wiem kiedy ;c Postaram się jak najszybciej ;) Zdradzę, że w nowym opowiadaniu powinno być dużo akcji i emocji, zarówno tych strasznych, smutnych, jak i wesołych :) Ale więcej tych dwóch pierwszych xddd Mam nadzieję, że wam się spodoba i przyjemnością dla was będzie czytanie mojego nowego dzieła :) Dzieła lol, jak to brzmi xd Sorry, od tego leżenia w łóżku mi odwala xd Cały dzień TV *.* A więc, bloga znajdziecie tu :)
Do napisania :) xx
love.

4 komentarze:

  1. czyżby moja prośba o nowe opo została wysłuchana? :> a nawet jeśli nie to bardzo się cieszę :D
    już nie mogę się doczekać prologu (na tamtym) i nowego rozdziału (tutaj) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. JUUUUUUUUUUUUUPIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! ostatnio sie tak cieszyłam jak zobaczylam poraz pierwszy IFY!!!!!! Nowy blog!? OMG!!!!!!!!!!!! Czekam na nexta i prologa(na tamtym)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo co ja widzę nowe dziełko!! :-) XD Super zaraz dodam do listy czytelniczej! Czekam na nexta tego bloga i na prolog w tamtym:-) c_t

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do siebie
    http://nie-zamkne-sie-przed-toba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń