poniedziałek, 22 października 2012

Info.

Pisze wasz chorowitek -,- Taa, rozłożyło mnie po piątku -,- Mam do czwartku czas by wyzdrowieć, bo w piątek Siemiatycze, czujecie to?! -,- Uda mi się! xd Wierzę w siebie xd Rodzice mi też to mówią xdd Tak więc, rozdział pojawi się dopiero po 31 października ;c Bo wcześniej nie dam rady, nie mam bladego pojęcia, jak nadrobię zaległości z tego tygodnia... Mamy w każdy dzień sprawdzian :/ Więc po 31 szykujcie się na nowy rozdzaił, z opisem z Siemiatycz i z meczu w Płocku ;) Zapewne pojawią się też zdjęcia ;D Brat mi swój aparat nowy ma pożyczyć :3 A jeśli mowa o Siemiatyczach... OLABOGA! Turniej kilka razy trudniejszy i mocniejszy od Łukowa -,- Udział biorą: Siemiatycze rzecz jasna, Łuków (witamy ponownie -,-), Kolno (też silny zespół -,-), Varsovia (ooo znów się poszarpiemy, jak my się z nimi kochamy -,-), kadra mazowsza I i II, czyli po polsku nasz ukochany Royal Wilanów i Karczew -,- W piątek gramy o 17:40 z Łukowem i to jedyny mecz w piątek ;) W sobotę gramy o 09:50 z Siemiatyczami, o 13:10 z Kolnem i o 16:50 z kadrą mazowsza II. W niedzielę o 08:30 (WHY?! :C) z kadrą mazowsza I i o 11:50 z Varsovią. Także tego.. życzcie nam powodzenia i mocno trzymajcie kciuki! :D Mam nadzieję, że po chorobie będę grać na poziomie i wrócę chociaż z 1 bramką ;) A co jest najlepsze? Że na tym turnieju czeka nas zmiana czasu xd Godzina dłużej spania ^^ Postaram się jeszcze dziś nadrobić zaległości w komentowaniu waszych nowych rozdziałów, ale nie obiecuję ;c
Do następnego ;)
love. ;**

3 komentarze:

  1. zdrowiej szybciutko <3 no i oczywiście powodzenia we wszystkich meczach i wgl :)

    czekam na rozdział <3 a tak btw to wielbię twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę szybkiego powrotu do zdrowia i zwycięstwa na tym turnieju

    zapraszam na mojego imagina http://opowiadania-the-wanted.blogspot.com/ , bo chyba nie czytałaś , a przynajmniej nie komentowałaś

    i czekam na kolejny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Zdrowiej szybciutko
    2.Wygranego turnieju życzę
    3.Będę tesknić
    4.Też w ciebie wierzę, że ci się uda szybko wyzdrowieć.
    5.Mam nadzieję a raczej mam rację że rozdział 28 bedzie cudowny.
    6.Szybko wracaj.
    7.Troche sie powtarzam ale tak to ze mna jest.
    8.Czekam!
    9.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń