wtorek, 21 sierpnia 2012

Turniej.

Tak więc, sytuacja jest następująca: rozpiski na tą chwilę nie ma i nie wiem czy dojdzie xd A bardziej to nie wiem, czy udałoby mi się ją tutaj dodać jeśli np. przyjdzie koło 22:00. Mój tata dzwonił co prawda wczoraj do tego gościa, i miało przyjść "na 100 %" wczoraj wieczorem...  Ale nie dziwmy się facetowi, on już prawie 10 razy (!) robił, i usuwał rozpiskę, bo drużyny się wycofywały, i teraz są nowe zespoły, niż były. Więc gość ma takie urwanie głowy, i my w końcu nawet nie wiemy, z kim gramy! O.o Jedyne, co wiemy, to że mieszkamy na ulicy Traugutta w jakimś LO chyba, czy tam czymś innym xd. Ale na pewno na Traugutta ;D Mecze będą rozgrywane w hali na 3-go Maja 21 oraz hali na ulicy Smętki 5 xd. No i jeszcze jakieś Boisko na Wodociągowej xd. Ale na Wodociągowej to chyba plażówka xd Jak na tą chwilę więcej informacji nie mam. Jeśli jednak dowiem się więcej, to zrobię tu EDIT i dopiszę informacje ;). Tak więc Anku, jeśli chcesz się wybrać na któryś z meczy, to ja po prostu napiszę do Ciebie e-mail z moim numerem telefonu, żebyśmy były w kontakcie ;) Daj znać co  o tym sądzisz xd Cały 1 komunikat organizacyjny znajdziesz tu, tam pisze na pomarańczowo komunikat organizacyjny i są te informacje podane xd ;) Ale jednak mam nadzieję, ze ten komunikat dziś dojdzie xd
Tak więc, komunikatu nie ma ;) -,-' Nawet jak przyjdzie, to już nie zdarzę go tu dodać. Życzcie nam powodzenia i udanego wyjazdu :) xx
Do napisania ♥
love.

2 komentarze:

  1. Właśnie miałam Ci zaproponować to samo ;D
    Tak więc to mój mail: datura.purple.queen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. "Pomyślałem, że gdybym był na jego miejscu, właśnie tego bym teraz potrzebował – nie słów pocieszenia, czy zapewnienia, że ona na mnie nie zasługiwała. Raczej po prostu kogoś, kto będzie przy mnie i nie pozwoli mi zwariować z bólu. Chciałem wtedy być kimś takim dla Harry’ego i starałem się kimś takim być."
    http://our-month.blogspot.com/
    Zapraszam na Chapter One opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń