poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Powrót :)

No więc ten tego... Żem kuźwa wróciła! :D Cała poobijana i posiniaczona, ale co tam xd Zajęłyśmy 4 miejsce na 9 zespołów :) W sumie w całym turnieju brało udział 51 zespołów, co razem daje prawie 800 osób! Ja strzeliłam 4 bramki, haha, nie dostanę od was opierdolu :D Byłoby 6, ale jedną bramkarka wyjęła, bo odbiła się od słupka (Anku, ty to chyba widziałaś xd) a druga odbiła się od wewnętrznej (!) części słupka, po czym wyleciała -,-' W pierwszym meczu strzeliłam dwie bramki ^^ Udało mi się również robić sporo karnych :) Jeden zrobiłam w dość brutalny i niestety bolesny sposób: poszłam na kontrę, dziewczyna mnie dogoniła, sfaulowała, ja upadłam (już w polu bramkowym), ona potknęła się o mnie, a chwilę potem stanęła mi na rękę. Nic mi się nie stało, nic nie bolało ani nic, ale resztę dnia łaziłam z odciskiem jej buta na dłoni xd I potem mi się siniak zrobił jeszcze xd Plus przy tym jednym upadku starłam sobie porządnie łokcia i nabiłam na nim siniaka xd Moje kolana ocalały, dobre ochraniacze ^^ Kolejną bramkę strzeliłam z kontry, dziewczyna z Wilanowa przez przypadek oddała mi piłkę,  ja pojechałam z kontrą i gol xd Czwarta to normalnie z kozłem ze skrzydła xd Nauczyłam się również robić ślizgi po rzucie, bardzo mi się to spodobało i teraz ciągle to robię xd Wieczorami łaziliśmy sobie po Giżycku (kocham to miasto! ♥) i najlepsze było to, jak z Malwiną (to nasza bramkarka żeby było jasne xd) śpiewałyśmy xd Godzina po 21:00, idziemy sobie my, jeszcze kilka dziewczyn młodszych od nas i trener, i ja w pewnym momencie: ej, śpiewamy Glad You Came! zaznaczmy, że dziewczyna TW lubi :D to my zaczynamy! :D no i drzemy te mordy i śpiewamy! xd potem CTS! xd i jakieś inne kawałki i skończyłyśmy na Whistle bo dochodziłyśmy do plaży xd także, był to najlepszy turniej na jakim byłam! ♥ ale jeśli chodzi o organizację, to było jedno wielkie GÓWNO! prysznice miałyśmy w hali oddalonej 10 minut drogi, na kąpiel miałyśmy po 30 minut (dodajmy, że większość z nas miała wtedy "te dni" i zajmowało nam to dużo czasu) o godzinach meczy i z kim  gramy często dowiadywałyśmy się w ostatniej chwili! o jednym meczu dowiedziałyśmy się jakieś 2 godziny wcześniej! halę (która była niepełno wymiarowa, dodajmy) miałyśmy ponad 2 km od nas, musiałyśmy jeździć taksówkami, ale miałyśmy zniżkę jako uczestnicy turnieju xd graliśmy też na boisku czerwonym, otwartym (jedna z dziewczyn miała tam złamanie otwarte ręki, było dużo skręceń, nie było tam poślizgu, więc co się dziwić?) my grałyśmy tam tylko jeden mecz, i całe szczęście, bo tam się grało FATALNIE! a starsze roczniki to sobie kuźwa grały na dwóch dużych halach! -,-' a 98 i w dół na takich gównach -,-' z tylu atrakcji, była w końcu tylko jedna: rejs statkiem, i to kiedy było zimno i napieprzał deszcz -,-' myślałam, że tam zamarznę! poznałyśmy nowych ludzi :D dziewczyny z Gniezna I, chłopaków z Litwy (fajnie się z nimi gadało, w końcu Malwina za tłumacza zaczęła robić xdd) Litwini twierdzą, że Polacy gadają fatalnie po angielsku, takie info xddd mieli trudności z dogadaniem się z uczestnikami, w sklepach, i wgl xd A co do rozdziału, postaram się dodać jeszcze w tym tygodniu ;) Wybaczcie, ale nie mogę wam na razie skomentować rozdziałów, a także niektóre blogi jestem zmuszona przestać czytać ;c Wybaczcie... Po prostu zaraz zacznie się szkoła, więc nie będę miała tyle czasu :/
Dziękuję za 10000 wyświetleń oraz 60 obserwatorów! Jesteście wielcy! ♥ A teraz pierwsza porcja zdjęć, kolejna będzie z meczów, kiedy dostanę zdjęcia z aparatu Kaśki :D A kiedy to będzie to nie wiem xd Widać nasz bajzel (mieszkałyśmy w pawilonie sportowym, gdzie była pleść, grzyb, kible sprzed epoki kamienia łupanego, dobrze że miałyśmy salę od aerobiku i miałyśmy lustra xd podsumowując: był tam smród, brud i ubóstwo)






7 komentarzy:

  1. Gratuluję sukcesu! :*
    Współczuję brudu itd, itd. ;/
    Już się nie moge doczekać kiedy dodasz rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahh wielki powrót ;d
    tęskniłam ;*
    mam nadzieję że nie zrezygnujesz z mojego bloga ...
    czekam z niecierpliwością na rozdział ;)
    szybciutko ;]
    kocham cie stryjenko <333

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję z całego serducha ♥♥
    wreszcie wielki powrót :D
    a teraz czekam ze zniecierpliwieniem na rozdział :**

    OdpowiedzUsuń
  4. GRATULACJE :**
    Super sukces i Twój i reszty drużyny:)
    Czekam na rozdział z niecierpliwością ...

    OdpowiedzUsuń
  5. GRATULUJE ! Czekam na rozdział ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że wróciłaś ;D Kiedy będzie rozdział ? Ostatnio strasznie się wciągnęłam w to opowiadanie ^^

    A może zajrzysz do mnie ? http://alltimelowthewantedstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję, musisz być świetna:-*
    życzę dalszych mega sukcesów. :-*
    Buziaczki!:-*

    OdpowiedzUsuń