poniedziałek, 23 lipca 2012

Info.

A więc, niestety, ale dziś jeszcze nie wyjeżdżam nad morze, za to jadę na 3 dni do siostry ciotecznej ^^. Jeśli nam się uda, to do Łeby wyruszymy jeszcze pod koniec tygodnia, najlepiej w piątek w nocy, i wrócimy około czwartku. Tak więc, najprawdopodobniej ani w tym, ani w następnym tygodniu nie będzie rozdziałów xd. Chyba, że uda mi się napisać w czwartek lub piątek, to będzie ^^. Mam nadzieję, że wytrzymacie i nie będziecie smutać ;*. No chyba, że się cieszycie xd. Pamiętajcie, jutro mój ślub i uro Jaya, fajnie że będę haha! xd. Doznałam szoku, bo właśnie zobaczyłam 42 obserwatorów (!) ♥ Tym oto sposobem dogoniłam mój poprzedni blog :D.
Miłych wakacji xx  ;*
love.

1 komentarz:

  1. Jak mam nie smutać? to jest smutna wiadomość, że nie będzie rozdziałów w najbliższym czasie :(
    Ale mam nadzieję, że chociaż uda Ci się wyjazd nad morze
    Weny oraz miłych, pogodny i udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń